آشنایی با دستگاه های کلینیک لیانا

خانه دستگاه های کلینیک
دستگاه هیدرافیشیال

دستگاه هیدرافیشیال 7 کاره ( هفت بازو )

جدیدترین دستگاه هیدروفیشیال حال حاضر دنیا
درمان های کامل فیشیال
میکرودرم ابریژن یا هیدرودرمی با آب
اکسیژن رسانی به پوست
لایه برداری و پاکسازی عمق منافذ
درمااف التراسونیک (1تا 3میلیون ویبره در ثانیه)
افزایش گردش خون
رفع چین و چروک و معایب پوست
اسکرابر پوست اولتراسوند
پاکسازی عمیق صورت
تحریک کلاژن سازی و جذب مواد
بازسازی مولکول ها
ار اف جمع کننده و سفت کننده پوست
جوان سازی و کاهش افتادگی پوست
ایربراش بادی طراحی ناخن
تولید آب اکسیژن (آب خالص) و مرطوب شدن عمیق پوست
Cold Hammer یا همان چکش سرد جهت رفع التهاب و تیرگی
ضد حساسیت و بستن منافذ
هفت قابلیت مجزا در یک دستگاه

هایفوتراپی کلینیک لیانا

هایفوتراپی

افزایش سن و پیری شاید طبیعی‌ترین و قابل پیش‌بینی‌ترین اتفاقی باشد که برای همه‌ی ما رخ می‌دهد. چه بخواهیم و چه نخواهیم، به مرور زمان پوست ما کیفیت خود را از دست می‌دهد، چین و چروک‌ها به سراغ چهره ما می‌آیند و آرام آرام لبخند آینه به ما کمرنگ و کمرنگ‌تر می‌شود. جست‌وجوی اکسیرهای جوانی و راه‌هایی برای بازیابی زیبایی از دست رفته، قدمتی بسیار طولانی در تاریخ دارد. هرچند که دانشمندان هنوز نتوانسته‌اند پیری را به تعویق بیاندازند، راه‌های زیباسازی و جوانسازی پوست روز به روز پیشرفته‌تر می‌شوند. هایفوتراپی یکی از این روش‌های بسیار کارآمد و ایمن است.

در هایفوتراپی از امواج فراصوت (اولتراساوند) استفاده می‌شود. یعنی همان امواجی که در دستگاه‌های سونوگرافی مورد استفاده قرار می‌گیرد. منتها در هایفو این امواج به صورت متمرکز به لایه‌ی خاصی از پوست انرژی وارد کرده و باعث تحریک تولید رشته‌های کلاژن می‌شوند. کلاژن‌ها وظیفه‌ی استحکام بافت‌های بدن از جمله پوست را دارند؛ لذا این اتفاق باعث می‌شود که پوستی سفت‌تر و بدون چین و چروک داشته باشیم.

هایفوتراپی صورت

دستگاه هایفو با استفاده از امواج متمرکز فراصوت لایه‌ای از پوست که در زیر لایه‌ی سطحی قرار دارد را مورد هدف قرار داده و به آن انرژی وارد می‌کند. انرژی امواج فراصوت باعث می‌شود که دمای این لایه به سرعت افزایش یابد.

وقتی سلول‌های لایه‌ی هدف به دمای خاصی برسند، دچار آسیب سلولی می‌شوند. شاید به نظر برسد که این اتفاق در تضاد با اهداف ما یعنی بهبود کیفیت پوست صورت باشد، اما این گونه نیست. آسیب به سلول‌ها باعث تحریک تولید پروتئین‌هایی به نام کلاژن می‌شود. کلاژن‌ها مسئول حفظ ساختمان طبیعی پوست و بسیاری از دیگر بافت‌های بدن هستند. هرچه مقدار کلاژن در بافت بیشتر باشد، آن بافت سفت‌تر می‌شود.

پس افزایش کلاژن باعث می‌شود که پوستی سفت، صاف و بدون چین و چروک داشته باشد. چون امواج پرانرژی فراصوت روی لایه‌ی خاصی از پوست متمرکز هستند، به لایه‌های بالایی و زیرین ناحیه‌ی مورد هدف، آسیبی وارد نمی‌شود. ماهیچه‌ها، اعصاب و دیگر سلول‌های پوست هم دست نخورده باقی می‌مانند.

هایفوتراپی برای چه کسانی مناسب است؟

به طور کلی این روش درمانی برای افراد بین ۳۰ تا ۷۵ سال که از شل شدگی خفیف تا متوسط پوست رنج می‌برند و می‌خواهند روند پیری پوست را به تاخیر بیندازند، بسیار مناسب است.

هدف اصلی از روش هایفو کاهش سرعت پیری است، لذا در متقاضیان جوان‌تر، پاسخ‌دهی بیشتری را به درمان شاهد هستیم. متقاضیان بالای ۲۵ سال نیز می‌توانند از این روش درمانی به عنوان یکی از موثرترین روش‌های پیشگیری از پیری پوست استفاده کنند.

افرادی که پوست‌شان دچار آسیب‌هایی ناشی از قرار گرفتن مداوم در معرض نور خورشید و اشعه‌ی فرابنفش شده یا شل شدگی پوست‌شان شدید‌تر است، برای رسیدن به نتایج دلخواه نیاز به چندین جلسه‌ی درمانی دارند.

افراد مسن‌تر که از شل‌شدگی و افتادگی شدید پوست در ناحیه‌ی گردن رنج می‌برند به طور معمول کاندیدای مناسبی برای هایفوتراپی نیستند و احتمالاً نیاز به جراحی خواهند داشت. این روش برای کسانی که در ناحیه‌ی هدف درمان دچار زخم، عفونت، آکنه‌های کیستی و ایمپلنت‌های فلزی هستند، مناسب نیست.

لیزرچگونه باعث رفع موهاى زائد می شود؟

لیزر موى زائد، براساس خاصیت جذب انتخابى توسط رنگدانه ملانین موجود در موها، عمل مىکند. به عبارت دیگر، لیزر روى سطح پوستى که موى زائد دارد، تابانده می شود، رنگدانه هاى ملانین موجود در موها، انرژى لیزر را جذب کرده و آن را از سطح پوست، به عمق 2 تا 3 میلیمترى پوست، جاییکه سلولهاى تولیدکننده مو در ریشه موها قرار گرفته اند، رسانده و باعث تخریب این سلولها می شود.

چرا لیزر موهاى زائد در چند جلسه انجام می شود؟

علت این موضوع چرخه رشد مو در انسان است. به عبارت دیگر هر تار مو سه مرحله تکاملى را طى میکند 1 - مرحله رشد یا آناژن 2 - مرحله انتقالى با کاتاژن 3 - مرحله استراحت یا تلوژن. لیزر فقط روى موهایى که در مرحله رشد یا آناژن هستند، مؤثر بوده و روى موهایى که در مراحل کاتاژن و تلوژن باشند، بی تأثیر است، به همین علت یکى از عوامل مؤثر در اثربخشى لیزر، تعداد موهاى در مرحله آناژن ناحیهاى است که لیزر می ىشود.
آناژن مرحله فعال سیکل رشد مو است. در فاز آناژن سلولها در ریشه مو به سرعت در حال تقسیم هستند موى جدید موى قدیمى را به بالاى فولیکول هدایت میکند و سرانجام موى قدیمى خارج میشود. در طول مدت فاز آناژن مو هر 28 روز یک سانتیمتر رشد میکند. آناژن به طور متوسط 2 تا 6 سال به طول می انجامد.

بایوفیلر کلینیک لیانا دکتر سارا ولیی

ژل پلاسما (بایوفیلر)

بایوفیلر یکی از جدید ترین روش های تزریق چربی به نواحی مختلف پوست بیمار به منظور رفع چین و چروک و جوانسازی ان است.

در این روش ژل،خون خود فرد استخراج شده و برای از بین بردن چین و چروک های پوست در طی یک جلسه به مناطق مورد نظر تزریق میشود.برای شروع پزشک ۱۰الی۲۰ سی سی خون فرد را گرفته و ان را در دستگاه مخصوص برای تولید ژل پلاسما قرار میدهد .ژل تولید شده به مناطق مختلف بدن تزریق میشود .با تزریق ژل پلاسما سلول های پوست تحریک شده و فرآیند کلاژن سازی اغاز میشود.

نه تنها نتایج اولیه ی درمان بلافاصله پس از تزریق ژل قابل مشاهده است بلکه تولید کلاژن دوهفته بعد از عمل اغاز میشود.ژل پلاسما ۲ماه بعد از تزریق ان جذب پوست میشود.برای دستیابی به نتایج بهتر و‌ماندگاری بیشتر انها توصیه میشود که سه جلسه درمان با فواصل ۴هفته داشته باشید.

کاربردها و مزایای پلاسما ژل:

_اثر الرژیک ندارد زیرا مواد از خون فرد به خود گرفته شده است.

_پلاسما ژل بصورت پیشگیرانه عمل کرده و از چینو چروک های جدید جلوگیری میکند .

_بلافاصله پس از درمان، فرد اثرفوری ان را احساس میکن.

_برای تمامی نواحی صورت و بدن مناسب میباشد.

_پیوند آن با لایه های کلاژن و سلول های چربی پوست بسیار خوب و کامل صورت میگیرد،لذا حرکت و گلوله شدن و ناهمواری ندارد._این ماده ی بیواکتیو شده در زیر پوست موجب فعال شدن روند بازسازی پوست میشود.

پلاسماجت کلینیک لیانا دکتر سارا ولیی

کاربردها و مزایای پلاسما ژل:

ایجاد پلاسما بین الکترود و سطح پوست و نتیجتا ایجاد یک جریان الکترونی که باعث برخورد الکترون های پر انرژی به سطح پوست و ایجاد سوختگی بسیار ریز در سطح پوست میشود.
انتقال انرژی به لایه های زیرین موجب لیفت یا کشش این لایه ها میشود.

کاربردها :

جوان سازی پلک ها از جمله کاهش افتادگی پلک های پایینی و بالا و‌همچنین حذف خطوط ریز -پلاسمای بینی برای لیفت بینی ،
-لیفت پوست صورت وپیشانی و گردن -بهبود ظاهری خطوط در اطراف دهان -درمان رگ های عنکبوتی و رگ های سطحی پوست -برطرف کردن پف یا کیسه های زیر چشم -تقویت ریشه مو و جلوگیری از ریزش مو -برطرف کردن میخچه و خال های سطحی و زگیل -رفع اکنه های فعال بزرگسالان -برطرف کردن غبغب -بهبود منافذ پوست -کمک به افزایش سرعت فرایند های ترمیمی مثل بهبود زخم ها -جلوگیری و کاهش چین و چروکانتقال انرژی به لایه های زیرین موجب لیفت یا کشش این لایه ها میشود.

کربوکسی تراپی کلینیک لیانا دکتر سارا ولیی

کربوکسی ترابی

کربوکسی ترابی عمل تزریق گاز دی اکسید کربن به زیر پوست است.این گاز کاملا بی ضرر است. دی اکسید کربن گازی است که در بدن بطور طبیعی وجود دارد و میزان تزریق این گاز به وسیله ی دستگاه سنجیده میشود هنگامی که میزان وجود این‌گاز در پوست شما بیشتر از حد مجاز برسد بدن این مورد را به عنوان کمبود اکسیژن تلقی میکند که این مسئله باعث تراکم زیاد اکسیژن در بافت میشود که در نهایت باعث افزایش جریان خون، ایجاد مویرگ های جدید و افزایش باز سازی و تولید بیشتر تار های کلاژن و الاستین در همان محل میشود .

کاربردهای بالینی کربوکسی ترابی چیست؟

ریزش مو

تیرگی دور چشم

جوانسازی گردن و غبغب

شل شدگی و افتادگی پوست
دردهای رماتیسمی زانو
چروک های صورت و دور چشم

ترک های پوستی ناشی از چاقی و حاملگی

کاهش سلولیت و کاهش توده ی چربی های موضعی

جلسه کربوکسی تراپی لازم است؟

تعداد جلسات بستگی به نوع درمان متفاوت است.بطور معمول ۶تا۱۰جلسه با فاصله ی هر یک یا دوهفته نیاز است.در بعضی درمان ها به منظور تثبیت نتایج درمانی سالی یک نوبت درمان برای چند سال تکرار میشود

عوارض کربوکسی تراپی چیست؟

کربکسی تراپی بطور معمول عارضه ای ندارد درد. قرمزی خفیف در محل تزریق ،احساس گرما و صدای خش خش در پوست و گاها کبودی در محل تزریق از عوارض گذرای این روش درمانی است که معمولا ظرف چند ساعت و به ندرت چند روز بطور کامل برطرف میشود .

اقدامات احتیاطی لازم بعد از هر جلسه کربوکسی تراپی چیست

اجتناب از استحمام ،شنا ،سونا و جکوزی به مدت ۴ساعت بعد از درمان توصیه میشود. استفاده از کربوکسی تراپی برای افراد زیر ممنوع است:
نارسایی کلیوی
سرطان
کم خونی شدید
صرع
بیماری مغزی

کویتیشن کلینیک لیانا

آر اف کویتیشن (RF Cavitation)

دستگاه لاغری موضعی آر اف کویتیشن هم‌زمان از مکانیسم کاویتاسیون (Cavitation) و رادیو فرکانسی (RF) و ماساژ (LPG) بهره می‌برد، به‌طوری‌که علاوه بر لاغری موضعی چشم‌گیر در محل انجام، شاهد درمان افتادگی پوست (Tightening) بوده و حذف چروک‌های پوستی را برای بیماران به ارمغان می‌آورد.
مکانیسم و عملکرد دستگاه:
دستگاه لاغری موضعی آر اف کویتیشن، با استفاده از تکنولوژی مشابه سونوگرافی یعنی با استفاده از امواج اولتراسونیک موجب درهم شکستن سلول های چربی به وسیله ی مولکول های آب می‌شود‌، مولکول‌های آب سبب تشکیل و فوران حباب‌های ریز شده که به این فرآیند کویتیشن گفته می‌شود.
این حباب‌های ریز آب در اطراف سلول‌های چربی باعث لغزش و فوران درون آن‌ها می‌شود و با شکسته شدن پیوند میان سلول‌های چربی و تجزیه ی آن‌ها باعث می‌شود که چربی درون سلولی و آب درون سلولی تجزیه شده از طریق سیستم لنفاوی و ادرار از بدن دفع گردد

چاقی موضعی امروزه یکی از مشکلات بسیاری از افراد است.

کم تحرکی و دیگر مسائل باعث شده است که افراد در برخی از نواحی بدن خود چربی انباشت شده داشته باشند. شایعترین قسمت ها پهلوها ، شکم ، زیر بازوها ، پشت کمر و حتی اطرف صورت و گردن است. این روزها روش های بسیاری برای آب کردن این قسمت از چربی های بدن تبلیغ می شود. لاغری موضعی با دستگاه RF یکی از بهترین روش های مطرح در دنیاست. در این روش با استفاده از امواج رادیویی چربی های ناحیه شکسته می شود. این روش یک دوره درمانی است که بایستی رعایت شود.

روش لاغری موضعی با دستگاه آر اف

در روش لاغری موضعی با دستگاه آر اف ، چربی ها شکسته شده و مستعد دفع و استفاده در سوخت و ساز می شوند. در کنار این روش حرکات ورزشی مخصوص برای دفع سریعتر نیز تجویز می شود. در لاغری موضعی شکم و پهلوها با دستگاه RF کاهش سایز یک الی ۳ اتفاق می افتد. استفاده از RF در پزشکی بسیار رایج شده است. لاغری موضعی با RF یکی از این استفاده های بی شمار است. لاغری موضعی با دستگاه برای تمامی نواحی چاق بدن قابل استفاده است. برای لاغری موضعی صورت نیز می توان از آر اف استفاده کرد. با روش آر اف لاغری موضعی برای نواحی شکم ، پهلوها ، پشت ، اطراف فیله ها ، بازوها ، ران و باسن می توانید به راحتی و سرعت کاهش سایز داشته باشید.

درخواست قرار ملاقات

    تماس سریع

    • Address اسلامشهر،بعدازخیابان مطهری نبش خیابان دستغیب،ساختمان پزشکان آرسیس طبقه 2،واحد7
    • Phone 021-56117943 / 09025376200
    • WhatsApp 09025376200

    لطفا پیج ما را در اینستاگرام دنبال کنید .                                            beautyclinic_liyana

    ×

    سلام!

    کلینیک زیبایی لیانا

     

    × سوالی دارید?